dinsdag 25 september 2012

124. Bedankttasjes voor de MTB trainers






Deze tasje heb ik vandaag gemaakt voor de trainers van onze mountainbikeclub voor dames. Vanavond was onze laatste training voor dit seizoen en wij willen hun een cadeautje aanbieden. Vandaar dat ik deze tasjes heb gemaakt. Volgende week bied ik ze aan met een cadeautje erin.

Ik had helaas geen mountainbikefiets stempel/stans dus ik heb maar deze fietsjes gebruikt.

De roze met blauwen zijn voor twee trainsters en de twee rechtse tasjes zijn voor twee trainers.

De twee linkse tasjes heb ik met dylusionspray gemaakt en daarna wat stempels erop gestempeld en vervolgens de fietsstans van Marianne Design erop geplakt. De twee rechtse tasjes heb ik met distresstains gekleurd en vervolgens diverse stempels gebruikt.

Ik hoop dat de trainers ze volgende week leuk vinden want dan bied ik ze aan.

Fijne avond nog!!!

groetjes Bianca

5 opmerkingen: