zaterdag 2 juni 2012

63. Make & Take Art Journey 2e hands stempeldag


Vandaag was er de 2e hands stempeldag bij Art Journey in Sleen. Ook waren er twee kleine workshopjes te doen. De eerste die ik gedaan heb was bij Jeanette. Je ging een boekenlegger maken. Hierbij gebruikte je distressinkten en stempels van Art Journey. Dit is mijn resultaat geworden.


De tweede workshop die ik gedaan heb was bij Liesbeth. Hier ging je een soort labeltje maken. We gebruikten distresstains en stempels van Art Journey.

Het was een leuke dag en ik heb nog een paar leuke stempels gekocht op de tweedehandsmarkt. Binnenkort zal ik daarmee mijn creaties showen op mijn blog.

groetjes Bianca

2 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit Bianca, ben benieuwd naar je nieuwe stempels! Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was erg leuk vandaag, de miniworkshops waren ook leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen